Vrste zaščite pred SPAM komentarji

Sekcija za komentiranje na spletni strani vam omogoča priročen način za interakcijo z bralci vašega spletnega mesta. Na žalost odpiranje možnosti komentiranja na vaši spletni strani pomeni, da se boste morali spopadati z nezaželenimi komentarji (angl. spam). Vaši članki so tako lahko polni nepomembnih komentarjev, kar tudi vpliva na SEO pozicijo v iskalnikih. Zaradi tega se je potrebno izogniti temu ali narediti vse da se zaščitite pred nezaželenimi komentarji.

Na srečo ima WordPress vgrajene funkcije in brezplačne dodatke za nadzor in boj proti nezaželenih komentarjem, vključno z Akismetom in črno listo komentarjev. Prednost WordPressa je tudi to, da ima na voljo veliko drugih vtičnikov za dodatno zaščito pred nezaželenimi komentarji. Vendar ne mislite, da so za nadzor nezaželenih komentarjev potrebni dodatni vtičnikov. Vtičniki lahko nudijo dodatni sloj varnosti, vendar nikakor niso bistvenega pomena za delovanje spletnega mesta brez nezaželenih komentarjev.

WordPress zaščita proti SPAM komentarjem

Kot smo omenili ima WordPress že vgrajenih par funkcionalnosti, ki lahko pomagajo pri bitki proti nezaželenim komentarjem. Te funkcionalnosti lahko najdemo med nastavitvami (sekcija Razprava) spletne strani v nadzorni plošči WordPressa. Izmed njih so najpomembnejše naslednje nastavitve:

  1. Uporabniki morajo biti registrirani in prijavljeni za komentiranje 
  2. Zadrži komentar, če vsebuje več kot 1 povezavo
  3. Preden komentar postane viden, ga je potrebno ročno odobrit
  4. Avtor komentarja mora imeti predhodno odobren komentar
  5. Ne dovolite pingbacke in trackbacke

Če se še vedno pojavi kakšen nezaželen komentar, ta nebo prikazan javnosti, saj ga je potrebno ročno odobriti. S tem komentarji nebodo več vplival na samo kvaliteto spletne strani iz SEO vidika.

Uporaba anti-spam vtičnikov

V primeru, da je še vedno preveč nezaželenih komentarjev lahko uporabite za dodaten nivo varnosti še kak uporaben vtičnik. Ti vtičniki morajo imeti določene funkcije. Blokirati morajo nove nezaželene komentarje, registracijo uporabnikov, preverjanje sledljivosti, poleg tega pa morajo zagotoviti statistiko za odkrivanje spama. Ponavadi se je potrebno za uporabo anti-spam vtičnikov prijaviti za ključ API. Saj dosti anti-spam vtičnikov bazira na servisu, ki je dosegljiv preko API ključa na njihovih strežnikih. Med najbolj pogosto izbranimi varnostnimi in anti-spam vtičniki so najbolj popularni naslednji:

  1. Recaptcha
  2. Akismet
  3. AntiSpam by CleanTalk
  4. AntiSpam Bee
  5. WP Bruiser

Ti vtičniki preprečujejo zlonamerne boti in pošiljatelje nezaželenih komentarjev, tako da preverjajo in filtrirajo komentarje iz vašega spletnega mesta. Odstotek pravilnega preprečevanja je kar visok, saj primerjajo pošiljatelje z svoje bazo in tako lažje preprečijo znane pojave pri ostalih straneh.

Moderiran sistem komentiranja

Če želite uporabiti moderiran sistem komentiranja in se s tem znebit nepotrebnih skrbi z nezaželenimi komentarji, lahko enostavno uporabite vtičnik za komentiranje, kateri ima avtomatizirane že vse potrebne funkcije za moderiranje komentarjev. Najpogosteje se uporabljajo naslednji vtičniki:

  1. DISQUS
  2. Facebook comments
  3. Postmatic
  4. Jetpack comments

Ti vtičniki vam bodo pomagali odpraviti neželene komentarje na vašem spletnem mestu. Večino vtičnikov ponuja tudi orodja za moderiranje komentarjev ter analitiko in e-poštna obvestila. Pomanjkljivost takega sistema komentiranja je ta, da se bo uporabnik moral registrirati na sistemu, katerega smo izbrali za komentiranje, da lahko nato lahko komentira na vašem spletnem mestu.

To je bilo nekaj načinov, s katerimi lahko preprečite, da bi vaše spletno mesto napadli spam boti. Vedite, da je zaščita vašega spletnega mesta pred nezaželenimi komentarji ključnega pomena za splošno zdravje spletne strani in njeno delovanje. Nekateri strokovnjaki menijo, da pri majhnem blogu slabi komentarji kot taki niso pomembni, ko gre za optimizacije iskalnikov. Vendar na stotine komentarjev lahko močno vpliva na organsko pozicijo vaše spletne strani.

[Total: 2   Average: 5/5]
Gostovanje elektronske pošte - HOSTKO